Laatste nieuws - Piet is back in town - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Wim - WaarBenJij.nu Laatste nieuws - Piet is back in town - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Wim - WaarBenJij.nu

Laatste nieuws - Piet is back in town

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

18 September 2007 | Spanje, Madrid

Wie schetst onze verbazing.
Heb ik net Internet afgesloten, gaat de GSM. Piet aan de lijn, natuurlijk vragen waar we dan wel zij zitten.
Zitten ze ook in Belorado. Piet uitgelegd waar we zaten, hij was daar binnen 5 minuten, zo groot is de plaats ook niet.

Piet even laten aanbellen op onze kamer, Peter zijn mond viel ook open van verbazing.
Zij hadden al gegeten in de refugio, dus gezamenlijk eten zat er niet in.
Nog even wat met hem gedronken, maar wij moesten eten, het was inmiddels bijna 21.00 uur en hij moest a. het thuisfornt nog even bellen en b. moest op tijd binnen zijn in de refugio.
Morgen gaan zij net als ons naar Burgos, voor een halve dag. We zien wel wat we doen.
Het blijft verrassen met die 2.