Rustdag, 1 september - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Wim - WaarBenJij.nu Rustdag, 1 september - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Wim - WaarBenJij.nu

Rustdag, 1 september

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

01 September 2007 | Frankrijk, Chartres

Vannacht geslapen in een jeugdherberg voor 13 euro, inclusief ontbijt. Daar moesten we om 10 uur de herberg verlaten, dus de aantekeningen liggen nog daar. Maar goed, met zijn vieren op een kleine kamer geslapen, met douche op de gang en dat op 60-jarige leeftijd; heeft toch zijn charme. De prachtige kathedraal bezocht, de toren nog beklommen, het bleek toch dat de cursus kunstgeschiedenis een beetje was blijven hangen. Verder hebben we het centrum van Chartres bekeken, maar de kathedraal is toch echt het belangrijkste.
Vanavond een beetje vroeg naar bed en morgenochtend om 7.00 aan het ontbijt om dan in twee dagen Tours zien te bereiken. We zijn nog steeds met zijn vieren, maar dat is onverwacht en daardoor ook leuk.
Nu nog proberen een aantal foto's te proberen te uploaden.

• 01 September 2007 - 18:06

Janny:

Hallo Wim,
    Heel leuk dat je foto's heb geplaats. Zo zie ik mijn mannetje ook nog in Frankrijk. Ga zo door. Ik ga je volgen op je camino. Veel plezier en veel sterkte. Voor als je straks de bergen over moet: denk niet aan de meters die nog komen, hou je gedachten bij de omwentelingen die je maakt en je komt er van zelf. Doe je de groeten aan Piet?