Billerbeck Mareinfeld - Reisverslag uit Marienfeld, Duitsland van Wim - WaarBenJij.nu Billerbeck Mareinfeld - Reisverslag uit Marienfeld, Duitsland van Wim - WaarBenJij.nu

Billerbeck Mareinfeld

Blijf op de hoogte en volg Wim

27 Juli 2017 | Duitsland, Marienfeld

Helaas toch slecht geslapen, ondanks het feit dat ik de kamer voor mij alleen had, Kwam door de koffie - normaal drinken wij decafe, diir de spannende afloop van Nice - Ajax 1-1 (kon ik via internret volgen op Radio 1) of door de twee kerkklokken die m.i. ieder kwartier sloegen.
Hoe het ook zij vertrokken wij om ongeveer 09L00 uur vanuit Billerbeck, we waren iets afgeweken van de route op naar Havixbeck. Vandaar verder naar Munster via een opgebroken weg - we schudden goed, een soort niersteenvergruizer. In MUnster koffie gedronken, Paul de st Paulus dom bezocht - kaarsje opgestoken. Op naar Warendorf voor de lunch, daar waren we om ongeveer 13:30. Lekker gelunched bij een konditorei. We spraken ook een Nederlands echtpaar dat daar ook zat te lunchen. Zij waren die dag uit Munster vertrokken , zij hadden er 30 km op zitten, wij ondertussen 60Km. Verschil is wel dat hij achter de fiets een karretje had hangen - zij sliepen in een tent - zij met weinig bagage , maar had last van de achiles - zij reed op de dunne gympjes - niet
echt handig volgens mij - ben beneuwd of ze het halen. Overigens ik moet er niet aan denken om met een tentje te gaan, zeker afgelopen dinsdag toen we als verzopen katten aankwamen, dat moet je nog je tentje opzetten en mogelijk ook nog je eten koken = er zijn grenzen .... Naar Harsewinkel - redelijk goed begaanbare wegen. Aldaar aangekomen Bespral Paul eenholtel inRhedea (og 20 km). Halverwege zagen een ladgasthof,we heen toen daar besproken. Vlakbij een golfbaan waar we heerlijk gegetem hennen met iets teveel bier en wijn.

Morgen dat er maar uitfietsen.

Oviegens Paul is wel een geluksvogel, in Bllierbeck lverlor hij zij bril met het uitlladen van de bagage, vril viel op straat een voorbijkomende fiwtser ontweek de bril gelukkig. Vanmiddag bril op de bagaedrager - hij kwam daat na ong 3 km achrt - bril lag er nog steeds
ik typ dit in relatieve donker -paul is alonfrt zeil

a demain

  • 28 Juli 2017 - 09:24

    Jeroen:

    Waes hett dunker of drunken teen je diett typpette?

  • 28 Juli 2017 - 12:45

    Dick:

    Leuk om steeds je verslag van de dag te lezen, Wim. Geniet verder van het mooie Duitsland en bereid je maar vast voor op de Berliner Luft

  • 28 Juli 2017 - 13:14

    Jose:

    Hoi Wim en Paul jullie maken samen wel een hele mooie
    Fietstocht zeg. Als ik gepensioneerd ben wil ik dat
    Ook doen. Je
    Hebt me aangestoken met deze virus. Ik moet ook erg lachen tijdens het lezen
    Van je verslag. Veel plezier wn blijf genieten

  • 28 Juli 2017 - 16:55

    Anneke:

    Paul en Wim. kreeg van Ilse het dagboek mail adres. FIjne Reis engoed weer .groet Anneke. PS Ben gelukkig niet aangestoken met het virus, en te oud. voor zo.n uitdaging .







Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Marienfeld

Wim

Voorbereiding en reisverslag van onze trip naar Santiago di Compostela. Deze fietstrip voer ik samen uit met Peter van der Nes

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 34027

Voorgaande reizen:

28 Mei 2019 - 28 Mei 2019

De Limes

24 Juli 2017 - 24 Juli 2017

Berliner Lufte

20 Mei 2017 - 05 Juni 2017

Oostenrijk met Jeroen

24 Augustus 2007 - 26 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: