Rustdagje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Wim - WaarBenJij.nu Rustdagje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Wim - WaarBenJij.nu

Rustdagje

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

15 September 2007 | Spanje, Madrid

Na een heerlijk diner, wij hebben ons laten verwennen, de rekening was dan ook iets hoger dan gebruikelijk en een voortreffelijk ontbijt (kaas, ham, bruin brood, cake, fruit), de 20 km naar Pamplona.
Daar aangekomen, staan we op het Plaza del Castillo en daar kwamen we Dick tegen (de wereld is klein). Na een stempel gehaald te hebben bij de kathedraal, samen koffie genoten. Dick verwees ons naar de straat waar zij sliepen zonder echt het adres door te geven. Wij de straat in, boeken een hostal en natuurlijk slapen we dus in het zelfde eenvoudig hostal, bestaat er nog toeval?
Internetcafe vlakbij, waarbij we de schade hebben ingehaald, nu foto's plaatsen en dan maar wat gaan eten en de plaats veder bezoeken.
Vanavond eten we dus met ons vieren.

• 15 September 2007 - 15:01

Niesing:

Hallo Wim en Peter,

Na jullie bergetappes hebben jullie wel een rustdag verdiend .Chapeau!!!
    Wij kunnen jullie reis prachtig volgen zo,ontzettend leuk.
    Iedere dag kijken we uit naar jullie verslag.
    Wim verheug je maar vast op een lekkere chinees,10 okt.gaan we proef eten bij Lan-tin.
    Wij wensen jullie nog heel veel fietsplezier.
    groetjes Joop en Tineke