Tola is er en is weer weg - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Wim - WaarBenJij.nu Tola is er en is weer weg - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Wim - WaarBenJij.nu

Tola is er en is weer weg

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

10 September 2007 | Frankrijk, Parijs

Na een lekker etentje met zijn zessen in het restaurant in Charroux, lekker geslapen, met zijn zessen verdeeld over 2 kamers, de drie mannen bij elkaar. Tola, Rietje en ik op de andere kamer, wel apart, ik met twee vrouwen op 1 kamer (tennismaten, ik ben braaf gebleven, wel nog even e.e.a gecontroleerd ....) Na het ontbijt uitgezwaaid door Rietje en Tola. Het was een beetje vreemd afscheid nemen, daar in Frankrijk, het deed me toch nog wel wat.
Gelukkig had Piet zijn onderbroek laten liggen, dus bij de inkopen, die we deden, kwam Tola nog even langs om die aan Piet te overhandigen en kon ik nog een keer afscheid nemen.
Op weg naar Angouleme. Bij Nanteuil-en-Vallee, een mooi historisch pelgrimsstadje, koffie gedronken. In St.Agneau gelunched op de trappen van de Mairie (we moesten een stap terug doen na een lunch op de Hotel de Ville, maar wel lekker in het zonnetje met een temperatuur van 25-28°.)
In Angouleme, na even de weg zoekend, weer naar een verkeerde kerk gestuurd, maar uiteindelijk bij de kathedraal St.Pierre een stempel gehaald. Na rijp beraad 20 km doorgefietst. Daar gaan we slapen in een B+B huis nadat ik een paar keer hun voicemail had ingesproken, maar uiteindelijk werd ik netjes teruggebeld; het kwam allemaal goed. Het is mooi B+B huis, gerund door een Engelse eigenaar, met een prachtig uitzicht over het dal.
P.s. +- 100 km in de benen

  • 12 September 2007 - 13:34

    Paul Streefkerk:

    Volg gespannen je reis, Naar mijn indruk gaan jullie sneller dan gepland is dat zo vr gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wim

Voorbereiding en reisverslag van onze trip naar Santiago di Compostela. Deze fietstrip voer ik samen uit met Peter van der Nes

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 34204

Voorgaande reizen:

28 Mei 2019 - 28 Mei 2019

De Limes

24 Juli 2017 - 24 Juli 2017

Berliner Lufte

20 Mei 2017 - 05 Juni 2017

Oostenrijk met Jeroen

24 Augustus 2007 - 26 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: