Snelle update - Reisverslag uit Angoulême, Frankrijk van Wim - WaarBenJij.nu Snelle update - Reisverslag uit Angoulême, Frankrijk van Wim - WaarBenJij.nu

Snelle update

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

06 September 2007 | Frankrijk, Angoulême

Even een snelle update. We zijn een aantal dagen van Internet verstoken geweest. We zitten inmiddels ong 20 km voorbij Angouleme.
Gisteren hebben we Tola en Rietje ontmoet, we konden met zijn allen in B&B "tent" slapen. Vandaag is Tola weer verder vertrokken om her en der te golfen en ook kastelen te bekijken. Wij zijn van Charroux naar Angouleme gegaan, om de kathedraal te bekijken en een stempel te halen.
Wij slapen nu ook bij een B&B huis, gerund door Engelsen, daar mag ik even Internet gebruiken. Inmiddels wat meer heuvels, zeker de laatste 25 km, maar alles is nog onder controle. Ik hoop de komende dagen mijn achterstand te kunnen bij werken.
Bedankt voor alle reacties en Tanja, het is de Bart Vos die bij IBM werkt.

We houden jullie op de hoogte.
(Jannie, we trekken Piet er door heen hoor)

• 06 September 2007 - 18:02

Hans En Lya:

Mannen, het is steeds weer een feest om jullie stukjes te lezen en wat gezellig dat Tola er even was. We wensen jullie veel sterkte met de steeds zwaarder wordende "heuvels".
    Liefs vanuit het Bussumse

• 06 September 2007 - 18:10

Tineke:

jullie schieten lekker op; met dit tempo zullen jullie vrijdag of zaterdag hier in de buurt zitten? Laat me weten, dan proberen we even langs te komen.
    Sterkte !

• 07 September 2007 - 08:07

Nico :

Wim en fietsmaat nog een hele fijne fietsvakantie.
    Een vraagje: hoeveel rijden jullie nu ongeveer per dag? Ik heb het idee dat de wind jullie de laatste dagen goed gezind is. Nog veel fietsplezier metveel zon en gunstige wind toegewenst.
    Gerda en Nico (uit het zelhemse)

• 07 September 2007 - 10:01

Jeroen:

Mannen,

Bij de eerste bergen een beetje doping gebruiken, in Frankrijk hebben ze daar ervaring mee. Let wel even op dat jullie de "whereabouts" goed invullen en faxen. Het is geen aanrader om te zeggen dat je in Mexico bent. Mischien heeft Rasmussen nog wat tips.

De dopingcontroleurs(Rietje en Tola)zijn weer vertrokken dus voorlopig kunnen jullie je gang weer gaan.

Succes

Jeroen "Bruyneel"

• 07 September 2007 - 13:01

Adriaan En Thelma:

Hallo Wim en Peter!
    Zo, de eerste 14 dagen zitten er op hè?
    nu de laatste zware loodjes nog!Maar jullie gaan het redden hoor! Wim we hebben nog geen TGV kunnen boeken.Wij bespreken het wel als Tola (en wij)weer terug zijn! Wij wensen jullie nog veel fiets plezier en als je Tola nog ergens tegenkomt veel golf plezier!

groetjes

Adriaan en Thelma

• 08 September 2007 - 10:01

Olga En Floor:

Vanuit Parma nu, volgen we jullie verhalen, super knap! Met doping begrijp ik nu maar dat maakt het niet minder knap. Wij hier doen het tegenovergestelde van wat jullie doen, het minimum aan inspanning en eveneens veel plezier. Zet m op!

• 08 September 2007 - 13:13

Richard:

Beste wim.Nu jullie toch op kerkepad zijn heb ik nog een aanrader.De dom van MIlaan.Stempelen kan achterin.Was indrukwekkend, maar ook al het moois erom heen.Je ziet ik ben er weer.Ik heb meer in tunnels gereden dan de buitenlucht gezien.Dus ook geen regen.Heeft wel voordelen.Van die rustdag al na een week valt toch wel een beetje tegen.Maar jullie hebben gelijk
    de remmen moeten ook tot rust komen.Wordt je niet te bruin onder die valhelm met al dat mooie weer.Veel rijplezier verder.

• 09 September 2007 - 19:22

Greet En Anton:

Wim en Peter,
    Wat gaan jullie snel. Met de auto zijn wij na drie jaar pelgrimage nog niet verder gekomen dan Bordeaux. Volgend jaar gaan wij misschien ook wel met de fiets. Hartelijke groet.