De Steeg Vreden-Lunten (Dld) - Reisverslag uit Vreden, Duitsland van Wim - WaarBenJij.nu De Steeg Vreden-Lunten (Dld) - Reisverslag uit Vreden, Duitsland van Wim - WaarBenJij.nu

De Steeg Vreden-Lunten (Dld)

Blijf op de hoogte en volg Wim

25 Juli 2017 | Duitsland, Vreden

Vanmorgen droog vertrokken uit de Steeg, langs het beeld je van Carmiggelt en zijn vrouw (foto voor het archief). Daarna een redelijke klim (vlakbij naast de Posbank - we hebbn daar toch nog de Andere Tour van ASR voor geoefend.) . Een prachtige tocht door de Veluwezoom naar Brummen (golfbaan Engelenburg) met pontje de IJssel over naar Bronkhorst - prachtig klein stadje - wel bekend. Koffie gedronken en hele kleine Joodse begraafplaars bezocht.
Vervder een stukje llangs de IJssel en toen naar Barchem en Borculo. Halverwege begon het te regenen, even geschuild en toch nog redelijk Borculo gehaald, waar we gelunched hebben.
Tijdens de lunch ging het regenen en dat heeft niet meer opgehoiuden.
Ondertussen hadden we ons hotel in Vreden al besproken - zou ongeveer nog 30 km zijn.
Het vervolg na de lunch was balen - regen, regen en regen, konden deel van de route niet vinden - blijkbaar de weg veranderd. Komen in Vreden, ligt het hotel zo'n 10 km buiten Vreden. Kletsnat kwamen eraan. we hadden net de fiets gestald en daar waren Floor en Olga al (was gepland)
Even snel douchen - spullen wassen en vooral drogen (verwarming kon gelukkig aan)
Na een biertje hebben we heerlijk gegeten in Golfhotel in Ahaus. Floor en Olga hebben ons teruggebracht. Nog even mailen e.d., was omhangen en zodirect (23:00 uur) lekker slapen - ieder een eigen kamer.
Morgen maar beter weer

• 25 Juli 2017 - 22:48

Floor:

Was gezellig vanavond! Morgen hopelijk een dag zonder regen voor jullie!!
    Liefs Olga & Floor